3 super gode core øvelser.

3 KONG øvelser der 100% aktivere dine baller.

Du behøver ikke gå i fitness for at aktivere dine baller. Det kan gøre utrolig nemt og billigt, det eneste du skal gøre er at invisterer i, er par elastikker fra MissFit og så skal du bare være kreativ. Og når ja, så kan du altid følge med her på bloggen hvor jeg glædeligt deler ud af en masse gode effektive øvelser 😉

Den første øvelse her er 100% en af mine favoritter  den kan laves med og uden vægt. I dette tilfælde laver jeg den uden vægt og med elastik omkring mine knæ.

Det gør at jeg har kontakt til mine baller under hele øvelsen og derimod kan supersætte den med en adduktion på toppen.

Her ser i Glutes Bridges supersæt m. adductor på toppen.

Super enkelt og effektiv kickback 45g.

Udføres langsomt og kontrolerende, vigtigt du hele tiden holder spændingen og ikke kommer ind og slapper af .

Her ser du en Adduktion.

Du bøjer let i dine knæ og hofter så du stå i en 45g squat. Derefter flytter du den højre fod 20cm mere til højre, holder den det 2-3 sekunder og derefter tilbage igen. Det samme gør du med den venstre efterfølgende .

Alle øvelserne har 20 reputationer af 5 omgange.

Så er du gangteret ømme baller.

God fornøjelse 🙂

xoxo

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

3 super gode core øvelser.