VEGAN BURGER

HJEMME BOOTY BUILDING

Som lovet vil jeg her den næste måned forkæle jer med en masse booty building.

Jeg vil både lave programmer der kan udføres hjemme/udenfor/ferie samt lidt mere tekniske programmer der som skal trænes i fitness. Så på den måde vil der være noget, både for nybegynder og øvet.

 

Giv mig endelig feedback på om det er noget i kan lide og om det er noget i vil have mere af  😉

 

GLUTES BRIDGE

10×10

3sek op – hold den 2sek på toppen – 3 sek ned igen

SIDE LUNGES

Tæerne skal stå lige ud for hinanden, brystet op og svag i lænset.

15×5

Hold den 2-3sek i hver side på rep.

LUNGES 

Kan laves med og uden vægt.

Træd tilbage, forsøg at holde balancen, bryste op, og spænd i ballerne på vej op igen.

10×10

 

 

Rigtig god fornøjelse 🙂

 

Knus Helene

 

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

VEGAN BURGER